濯灵天天

If You Want Me - Glen Hansard、Markéta Irglová

存档灵魂:

If You Want Me
如果你还需要我

 

【歌词】

 

Are you really here
or am I dreaming
I can't tell dreams from truth
For it's been so long since I have seen you
I can hardly remember your face anymore
When I get really lonely
and the distance causes only silence
I think of you smiling
with pride in your eyes
a lover that sighs
你究竟真实的存在,
抑或只是在梦境中,
亦真亦幻我难分辨。
有多久没有再见你,
你容颜已模糊记忆。
每当我孤单寂寞时,
你却相隔时空沉默。
每当想起你的笑容,
闪现你冷峻的双眸,
我一生叹息的情人。

If you want me,
satisfy me。
If you want me,
satisfy me。
如果你还需要我,
就来安慰我。
如果你也需要我,
就来满足我。

Are you really sure that you believe me
When others say I lie
I wonder if you could ever despise me
When you know I really tried
To be a better one to satisfy you
for you're everything to me
And I'll do what you ask me
If you let me be free
你是否能确定还会信任我,
当其他所有人不再相信我。
不知道你是否会看不起我,
如果你知道我已心力憔悴。
我只想成为你更好的人儿,
只是为了能让你心满意足,
因为你就是我所有的一切。
我会听命你所有的安排,
只要你能带我远走高飞。

If you want me,
satisfy me。
If you want me,
satisfy me。
如果你还需要我,
就来安慰我。
如果你也需要我,
就来满足我。

If you want me,
satisfy me。
If you want me,
satisfy me。
如果你还需要我,
就来安慰我。
如果你也需要我,
就来满足我。


评论

热度(165)